(foto: Marc Bakker)
(foto: Marc Bakker)

Brandweermuseum Hoogezand-Sappemeer in trek tijdens paasdagen

Algemeen

SAPPEMEER - De paasactiviteiten in het Brandweermuseum in Sappemeer zijn zeer goed bezocht. Op Eerste Paasdag werd een gezellige middag georganiseerd voor jong en oud.

Ruim 100 kinderen hadden zich aangemeld voor het eieren zoeken in het museum. Daarnaast werden bijna 400 tickets verkocht voor de rondritten. De brandweerauto’s reden non-stop tussen 13.00 en 17.00 uur, wat zorgde voor veel enthousiaste deelnemers. Ook het ei-vangen bleek een populaire activiteit. Organisator Marc Bakker kijkt met tevredenheid terug: ,,Het kost best veel tijd om alles te regelen en organiseren, maar het is mooi om te doen.’’ Hij dankt de vrijwilligers van het brandweermuseum voor hun inzet, maar ook sponsoren die materiaal en materieel beschikbaar stelden en de bewoners van de Kleinemeersterstraat voor hun begrip..