Gasten De Zonnebloem verblijd met lentegroet

Algemeen

SIDDEBUREN - De gasten van De Zonnebloem-afdeling Siddeburen/Hellum zijn verrast met een mooie lentegroet: een prachtige bak viooltjes van Groencentrum Freek van der Wal.

Volgens het bestuur van De Zonnebloem-afdeling Siddeburen/Hellum is de lentegroet goed ontvangen. ,,Het bracht een lach op menig gezicht. Ook kregen we telefoontjes van blije mensen die ons nogmaals hartelijk bedankten.”

De actie werd mede mogelijk gemaakt door Groencentrum Freek van der Wal in Siddeburen. Vrijwilligers van De Zonnebloem hebben de viooltjes rondgebracht langs de gasten. ,,We hopen dat eenieder hier van genieten mag en bedanken het groencentrum hartelijk voor de medewerking”, aldus het bestuur.

De Zonnebloem is een organisatie die zich inzet voor mensen met lichamelijke beperkingen door ziekte, leeftijd of handicap. Met tienduizenden vrijwilligers is De Zonnebloem één van de grootste vrijwilligersorganisaties van Nederland. De vereniging kent ongeveer 1100 lokale afdelingen die individueel of in samenwerking activiteiten organiseren.