
Hollandse Nieuwe gaat er weer goed in
AlgemeenHOOGEZAND – Goed nieuws voor de visliefhebbers: de Hollandse Nieuwe is er weer.
Afgelopen week waren de eerste haringen weer verkrijgbaar in de diverse viszaken in de regio en al vlot na de opening stonden de liefhebbers in de rij om ze te proeven. En dat viel niet tegen, zo bleek al snel. De haringen hadden een goed vetgehalte en waren bijzonder smakelijk. Hier en daar hadden viswinkels een feestelijk tintje gegeven aan de komst van de Hollandse Nieuwe, zo ook bij Vishuys Sappemeer aan de Noorderstraat in Sappemeer. Daar gingen de haringen er goed in bij de klanten en aan de reacties te horen waren ze ook daar van prima kwaliteit.







